LiveCare


undefined

Moderne IT-oplossingen zijn vaak zeer complex, en dat terwijl continuïteit en betrouwbaarheid essentieel zijn voor uw bedrijfsprocessen. Dit vraagt van uw organisatie behoorlijke inspanning en stelt u regelmatig voor een uitdaging. Inovativ neemt u de zorg graag uit handen. Met LiveCare borgen we de betrouwbaarheid en continuïteit van uw Microsoft Cloud & Datacenter-oplossingen, en helpen we u om te blijven innoveren.

De dienstverlening ontzorgt u volledig. Zo kunt u zich richten op andere belangrijke zaken. U kiest zelf welke mate van dienstverlening bij u past – LiveCare is er in drie niveaus. Flexibele en professionele diensten, die zijn afgestemd op de cloudwereld van vandaag:


Managed Services
U maakt gebruik van Microsoft Azure of Office 365, of stapt hier binnenkort op over. Wellicht gebruikt u ook Hyper-V, System Center, Windows Azure Pack of andere Microsoft Datacenter-oplossingen. LiveCare experts beheren uw dienst. Zoals de site-to-site VPN naar Azure, uw Azure Active Directory of de tenantinstellingen in Office 365. Daarnaast houden ze u op de hoogte van bekende bugs of problemen. Ze controleren op afstand de gezondheid van uw omgeving. Optioneel komt er om de paar weken een expert langs om de situatie door te nemen en u bij te praten over alle ontwikkelingen.
> Lees meer

Expert Desk

U beheert zelf uw Cloud & Datacenter-oplossingen, maar heeft nu en dan behoefte aan de kennis en ervaring van een expert – bijvoorbeeld bij calamiteiten. Via de Expert Desk van inovativ heeft u direct de juiste kennis beschikbaar. We werken samen met u aan een oplossing.
> Lees meer

Healthcheck

U heeft wellicht al veel gedaan om binnen uw infrastructuur de IT diensten hoog beschikbaar te maken. Naar de toekomst toe is het nu van belang om de continuïteit en veiligheid van de producten te waarborgen. Een configuratiefout of een ontbrekende patch kan verstrekkende gevolgen hebben voor de continuïteit en de veiligheid. Het is dan ook van groot belang om regelmatig een controle uit te voeren op configuratiefouten of ontbrekende patches. Hiervoor heeft LiveCare de healthchecks ontwikkeld.
> Lees meer 

Strippenkaart
U heeft als organisatie regelmatig behoefte aan ondersteuning (remote of op locatie), maar wilt u geen vast aantal uren per maand afnemen? Kies dan voor de LiveCare strippenkaart. U kunt deze ook inzetten als aanvulling op LiveCare Expert Desk of Healthcheck.
> Lees meer

Support

Uw kennis bijhouden, hoe doet u dat? In de compacte LiveCare Innovatieworkshops praten we u in korte tijd bij over technologische ontwikkelingen in het Microsoft-landschap.
> Lees meer

Help
U heeft een probleem in Hyper-V, System Center, Azure of Office 365, maar neemt u nog geen LiveCare-dienst af? Voor ons is dat geen probleem! We lossen eerst uw incident op. Dan hebben we het er na afloop wel over hoe we daar een vervolg aan kunnen geven.
> Lees meer

Wilt u ook innovatief beheer van uw IT?