Rodney Koolman


Consultant & MCT

Voor Rodney Koolman zitten er veel interessante aspecten aan zijn werk. Zoals de IT van organisaties naar een hoger plan tillen door implementatie van de allernieuwste Microsoft-producten. Ook de menselijke factor vindt hij leuk. Hij haalt veel voldoening uit het trainen van IT-personeel in nieuwe producten of diensten.


"Ik til de IT van organisaties
naar een hoger plan met de
nieuwste Microsoft-producten."


Rodney bijt zich als een pitbull vast in klantvragen en projecten; hij laat pas los als ze voor 100% zijn opgelost. Door zijn diepgaande technische expertise en prettige, open houding bouwt hij goede relaties op met de IT-teams aan klantzijde. Met veel van hen houdt hij ook achteraf nog contact. Klanten waarderen zijn persoonlijke aanpak.

@rodneykoolman

Alex Smits @alex_smits
RT @we_are_inspark: ** BREAKING ** InSpark wint prestigieuze #microsoft #Hybrid #Cloud and Infrastructure Platform award https://t.co/jz5We…
Alex Smits @alex_smits
RT @maarten_goet: #Azure in je eigen datacenter? Consistentie met de publieke cloud? @HPE_NL en #WeAreInSpark kunnen je *nu* al helpen met…
Alex Smits @alex_smits
RT @we_are_inovativ: [PERSBERICHT] Wij bundelen onze krachten met @SparkedNow en gaan verder als InSpark. #weareinspark https://t.co/4MnKat…

Als echte specialist stopt Rodney veel tijd en inspanning in het bijhouden van de razendsnelle technologische ontwikkelingen. Zijn passie voor Microsoft-technologie deelt hij wekelijks met de community. Daarbij ligt de focus op design, implementatie, troubleshooting en trainingen. Overigens pakt Rodney het bijhouden van zijn fysieke conditie al net zo grondig aan – vijf jaar lang werkte hij als reserve parttime bij de Koninklijke Landmacht. In zijn eigen woorden: “Om een beetje sportief te blijven!”

 

Bij inovativ sinds: 1 januari 2014

Expertise: Configuration Manager, Azure, StorSimple

Klanten: Het Oranje Kruis, Deutsche Bahn, HVC Groep, Rijkswaterstaat, NIBC Bank