Stijn Callebaut


Consultant

Voor Stijn Callebaut is ‘gewoon goed’ niet goed genoeg. Hij zal altijd gaan voor de extra mijl. Juist die maakt het verschil tussen een goede en de béste oplossing voor de klant. Als ervaren System Center-specialist heeft Stijn diepgaande kennis van servicemanagement.

"Ik ga altijd voor de extra mijl:
het verschil tussen 'gewoon goed'
en 'de beste oplossing'."


Stijn vindt het belangrijk om tot de besten van zijn vak te horen aangaande System Center Service Management, System Center Orchestrator en automatisering. Binnen dat kennisveld richt Stijn zich met name op het beheer en de automatisering van  incidenten, problemen, changes, vrijgave en servicerequests.

@stijnca

Frans Oudendorp ☁ @oudendorp
RT @simonster: Cloud App Security new remediation feature: require user to sign-in again during investigations of alerts! https://t.co/lz8y…
Frans Oudendorp ☁ @oudendorp
RT @markmorow: If you installed the @azuread MFA NPS Extension, https://t.co/wKu8wvitMz. Dont miss this handy error page. https://t.co/5fN5…
Frans Oudendorp ☁ @oudendorp
RT @ronnydejong: ICYMI: Intune Data Warehouse enables deeper reporting capabilities. Now in public preview! https://t.co/2ktUlvvgGy #EMS #P…

 Binnen veel projecten draagt Stijn de directe verantwoordelijkheid. Hij is dan ook een echte teamplayer; dankzij zijn rustige houding komt iedereen in het team tot zijn recht. Hij heeft plezier in elk project, van de start tot het eindresultaat. Immers: ieder project brengt weer specifieke uitdagingen met zich mee, waarvoor een specifieke aanpak is vereist. Het uitzoeken daarvan en vervolgens met het projectteam sparren over wat er nodig is, het leren van elkaar en elkaar verbeteren – daar vindt hij veel voldoening in.

Bij inovativ sinds: 1 oktober 2012

Expertise: Orchestrator, Service Manager, Azure

Klanten: Scandinavian Tabaco Group, De Lijn, STIB-MIVB, SN Brussels Airlines, H.Essers