Stijn Callebaut


Consultant

Voor Stijn Callebaut is ‘gewoon goed’ niet goed genoeg. Hij zal altijd gaan voor de extra mijl. Juist die maakt het verschil tussen een goede en de béste oplossing voor de klant. Als ervaren System Center-specialist heeft Stijn diepgaande kennis van servicemanagement.

"Ik ga altijd voor de extra mijl:
het verschil tussen 'gewoon goed'
en 'de beste oplossing'."


Stijn vindt het belangrijk om tot de besten van zijn vak te horen aangaande System Center Service Management, System Center Orchestrator en automatisering. Binnen dat kennisveld richt Stijn zich met name op het beheer en de automatisering van  incidenten, problemen, changes, vrijgave en servicerequests.

@stijnca

Alex Smits @alex_smits
RT @we_are_inspark: ** BREAKING ** InSpark wint prestigieuze #microsoft #Hybrid #Cloud and Infrastructure Platform award https://t.co/jz5We…
Alex Smits @alex_smits
RT @maarten_goet: #Azure in je eigen datacenter? Consistentie met de publieke cloud? @HPE_NL en #WeAreInSpark kunnen je *nu* al helpen met…
Alex Smits @alex_smits
RT @we_are_inovativ: [PERSBERICHT] Wij bundelen onze krachten met @SparkedNow en gaan verder als InSpark. #weareinspark https://t.co/4MnKat…

 Binnen veel projecten draagt Stijn de directe verantwoordelijkheid. Hij is dan ook een echte teamplayer; dankzij zijn rustige houding komt iedereen in het team tot zijn recht. Hij heeft plezier in elk project, van de start tot het eindresultaat. Immers: ieder project brengt weer specifieke uitdagingen met zich mee, waarvoor een specifieke aanpak is vereist. Het uitzoeken daarvan en vervolgens met het projectteam sparren over wat er nodig is, het leren van elkaar en elkaar verbeteren – daar vindt hij veel voldoening in.

Bij inovativ sinds: 1 oktober 2012

Expertise: Orchestrator, Service Manager, Azure

Klanten: Scandinavian Tabaco Group, De Lijn, STIB-MIVB, SN Brussels Airlines, H.Essers